Hihihihihihihihi

Idag kom Emma hem :D

FREDAG: Valborg var helt okej. Kvällen spenderades hemma hos alva och senare inne i sala. Vart inte kvar där länge. Finns inte så mycket att säga.

LÖRDAG: Upp halv 10. På moppen och hämta alva. Ner på tegelvallen för städning och fix. Började med att måla dom nya omklädningsrummen. Blev piss gult. Snyggt! Läktarn ser skit äcklig ut med den färgen. Tur att allt ska målas om. Agnes och Malin kom ner och vi fixade med damernas korgar. Städade, tvättade dom och skrev på nya namn. Sen började jag och Agnes måla en trapp i samma äckliga gula färg. När allt var klart stack jag hem, duscha och åt. Senare åkte jag hem till Alva. Köpte massa godis. Runt nio åkte vi ner på skolan. Skulle mysa med folk och ha en brasa men det blev ju som det blev. Alla stack typ direkt. Alva och jag åkte hem till felix där patte var. Tittade på brottskod: försvunnen. Handlade om massa chineser osv. Var hur jävla rädd som helst när jag åkte hem. Hörde bara dom där jävla rösterna i mitt huvud hela tiden. Pappa fick komma och möta mig i trapphuset (a)

SÖNDAG: EMMA KOM HEM!!! Japp, idag kom Emma hem. Mysigt att ha henne hemma igen. Har konstigt nog saknat henne. Och nu planerar hon in typ 3 nya resor. Kul. Fick 2 tröjor av henne. En till Adidas och ett linne. Nu kom hon till mamma så nu ska vi hem till pappa och äta så hinner inte skriva mer.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0