Everything changes

100620 - jag älskar dig ♥

Vart man än vänder sig i dagens samhälle så är vikten i fokus bland alla ungdomar. Jag är sjukt trött på att höra folk klaga om det hela tiden. Jag vet själv att jag har varit den personen som tycker man är tjock, man slutar äta och man klagar över det hela tiden. Hur orkade jag? Jag är inte ens tjock. Jag ska vara glad för hur jag ser ut jämfört med vissa andra. Och vad spelar det för roll? Man är fin även fast man är lite " överviktig ". Jag orkar inte tänka på vikten. Jag står för att jag äter mycket onyttigt och jag står för att jag är lat och svag. Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag tänker inte gå ner i vikt. För det vill jag inte. Jag tänker bara gå ut och gå mycket mer så jag får röra på mig och få motion. Jag tänker även äta mer. Men mer saker som är nyttigt, tex. Sallad till varje måltid. Jag har ingen anledning till att gå ner i vikt. Jag mår bra. Jag trivs med mig själv och med min kropp. Jag behöver inte vara helt perfekt och jag behöver inte ha en platt mage. Jag skiter i vad alla andra tycker om mig. Huvudsaken är att jag mår bra och trivs med mig själv. Jag tror fler borde inse vissa saker inom vikten..

Nu har jag låtit som ett stort jävla ego men det är så det är, och jag bryr mig ju inte om vad alla andra säger, right? ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

du har så rätt vännen! Jag håller helt och hållet med dig. Vi måste träffas nu snart. Älskar dig hjärtat <3

2010-06-21 @ 00:07:19
Postat av: Wessberg

Du har så rätt!

2010-06-21 @ 22:39:18
URL: http://thewessberg.blogg.se/
Postat av: Marthina

Äntligen någon som fattat

2010-06-22 @ 23:48:22
URL: http://meramarthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0