Snart kommer tomten mina barn

Inget bloggande på några dagar nu. Har haft fullt upp med saker och ting. Är ju sista veckan i skolan denna vecka. Så sjuuukt jävla skönt. Är så jävla sur och grinig nu hela tiden känner jag. Måste ha lov så jag får sova! Sen så ska jag träffa Vera och ha myskväll. Det SKA bli av. Inge mer prat. Mindre prat och få mer gjort eller vad är det dom säger? Kanske som Anders - Tid är pengar! Lata tjejer som inte kommer lyckas i framtiden.

Hursom helst så tänkte jag på Anders. Jag är skapligt trött på att måla just nu känns det som. Har ingen aning om vad jag vill bli. Hade ju målare eller plattsättare. Men nu har snickare kommit och målare försvunnit? Vafan ska jag göra? Känns lite värdelöst. Därför kan lov vara bra nu! Och det är den ju snart? är ju bara 1+ fucking days kvar :D

Sååååå... det var ju ett litet onödigt och icke intresant inlägg. Men vafan, va nöjd med det! För jag har inte tid mer, ska ta en kvällsmacka med mamma med tända ljus, julmusik och kaffe. GODNATT TOMTENISSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0