Fisk

Klockan är halv 12 så blir ett anbbt och litet inlägg.

Viran sov över hos mig igår och hon var på som en jävla iller bara för att hon tror det spökar hos mamma. Ramla ju nästan ur sängen för att hon låg så in i helvetes nära. Åt frukost med tända ljus och julmusik och till det några julvideor ;)
Hoppa in i duschen och fixa sen direkt hem med henne. Skulle åka skoter med danne. Tog ju år och dag innan han kom. Jag hade turen så jag fick åka pulka bakom. Tur kanske inte var rätta ordet? Ramla av pulkan och släpar bakom skotern med det där jävla snöret runt om mig så jag kom inte loss heller.. Danne gasar på ännu mer och idioterna tror att jag har vänt mig och lagt mig på mage på pulkan! I farten liksom?! Haha. Ont har jag i ryggen iallafall. Det var lite kul iallafall!

Ska slå på virans Babel film sen sova. Västerås med fisken imorgon. chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0