-

Okej jag hade fel.. min dag blev värre. Inte så som igår men den har fan inte vart okej. 2 saker:

1. Skulle skoja lite med mamma så satt på mig 3 BH:ar och sen tog jag av mig en som va svart och satt den på huvudet så jag såg ut som musse pigg. Det tyckte jag var skit kul men.. Jag börja asgarva och sen skulle jag klia på foten och hade sån jävla otur så det satt en glasbit under min fot som jag borra in i stortån. Skapligt ont gjorde det och djupt vart det ju med. Blödde som fan! Från skratt till sitte på toan med lindad tå. Hahah okej det låter skittråkigt men det var det inte då. Aja!

2. Kom hem och snacka med mamma och så kom vi in på och börja prata om när slaktarbilen kom och hämta grisarna. Då säger mamma: Det var kanske dom ni åt igår på julbordet och idag? Jag åt 7 jävla skivor! Och tror ni inte att det är dom där små söta grisarna som jag ätit.. Fyfan! Jag ska aldrig mer äta julskinka. Jag hatar Ösby. Jävla äckelskola! Bönder..

Nej nu ska jag säga natti till viran för jag ska fan pallra mig i sängen! Chao
Hur söt är inte den här grisen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0