Augusti månad

Nu är det redan augusti. Eller det har väl varit et några dagar men kom på idag att det verkligen är AUGUSTI nu?! Var tog sommaren vägen? Känns som vi nyss satt och planera vårshowen. Sommaren går alldeles för fort och jag spenderar alldeles för mycket av den tiden på ingenting. Jag har seriöst inte umgåtts nånting med kompisar känns det som. Jag har typ sett Alva en gång. Det var på flotten. Aja, saker och ting förändras.

Som sagt, fortfarande uppe i stugan och jag njuuuuter. The Baseballs spelas på radio dalarna hela tiden ;) kan saker och ting bli bättre elr?! Ja en sak. På Dalhalla spelade dom idag. Var jag där? - Nej. Varför? - Jo jag fick 3 jävla dagars lön som låg på 1100. Jag trodde liksom jag skulle få mer men nej, jag måste vänta till den 28 augusti. Då får jag resten. Så just nu har jag inte råd att se dom. Vilket suger så jävla håååårt!

Mitt liv går aldrig under, det blir bara starkare och starkare.

Nej jag ska väl ta och göra mig i ordning för sängen. Blir en lång dag imorgon. Mamma och jag drar på Classic Car Week. Får se hur det går. Det blir nog bra.


Mamma har slutat svara så det betyder att Frida är min sista utväg. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0