Åhhhhhh

Hemma från Stockholmski! Har kaft jätte mysiga dagar där hos syster. Skulle lätt kunna bo där som jag känner nu! Får se var man tar vägen efter skolans slut. Det lockar iallafall!

Det blir bara ett litet inlägg för jag ska packa om sen kanske Linn kommer en snabbis och hälsar på. Ikväll tar jag tåget upp till stugan för att mysa med mamma. Så kommer hem på torsdag igen och då ska jag boka Wessbeg någon dag. Saknar henne så. Sen ska det vara kanon väder hela veckan så det här kan ju inte bli något annat än bra. Älskar det!


Grönan. Kul att ungen typ försvinner haha

Kommentarer
Postat av: Linn

som alltid! :D

loveyou<3

2011-10-10 @ 16:15:41
URL: http://liiinnengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0