Lördag

Det finns olika punkter i livet då man mår både bra och dåligt. Vissa mår både bra och vissa mår bara dåligt. Jag har mina bra stunder och jag har mina dåliga också. Varje morgon är olik dagen före.

För inte alltför längesen hände det mycket saker och jag var ledsen dygnet runt nästan hela tiden. Jag kunde inte sätta det där fake skrattet i skolan och se glad ut. Allt var bara skit. Jag vet flera anledningar till varför jag var som jag var då. Idag har det börjat igen. Jag känner mig nere. Jag tänker på hur mycket jag saknar folk och hur bra allt var förr i tiden. Det kom från ingenstans. Och jag vet, jag har inget att vara ledsen över. Ingen har gjort mig något. Ingenting har hänt som behöver göra mig ledsen. Det finns ingen anledning så varför? Jag vill inte ha det så. Är jag värd det kanske?


Jag saknar kvällarna hos Viran. Alldeles för längesen det var en sån. Känns inte som det kommer bli någon heller.
Nu ska jag ta och smsa Alva så hon tar bussen till Heby och leker med mig! Puuuusssss

Kommentarer
Postat av: elvira

Älskling! jag ska ta och styra upp något här ute någon helg ska du se! <3

2010-09-19 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0