Hur glad som helst!

Som sagt.. jag har gjort min sista dag på praktiken. PÅ SÖNDAG ÅKER PAPPA OCH JAG!!!!!!!!! Fyfan vad skönt det ska bli. Längtar som ett jävla as. Hotellet såg mysigt och bra ut. Blir borta i 8 dagar. Så missar nog skolan på måndagen. Men det gör inte så mycket. Ska ändå bara vara ute i verkstan.

En annan sak med "resor". Varje gång jag ska åka långt hemifrån blir jag sjukt dålig i magen. Jag är typ rädd eller nått. När jag åkte till småland med mamma för några år sen vart jag dålig. I England vart jag dålig. När jag var i Danmark var jag dålig. Igår vart jag dålig. Jag vet inte om det är med resan men det känns dom det. Sjukt konstigt. Det enda jag är rädd för är att vi ska bli bombade.. Aja, ska sätta igång och plugga engelska glosor nu.

SEE YOU SUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0