Fredagkväll = paint

Min fredagskväll var inte den roligaste.. Satt och prata med Vera ganska mycket. Ritade en bild också om våran kära vän som älskar äpplen och TV program. Belv riktigt fina resultat säger jag bara!


Ibland tror jag hon är besatt av äpplen!

Aja, lite senare på kvällen fanns också Wessberg där och underhöll lite. Webbcam är nog det roligaste jag vet för tillfället. Alltid när man var lite satt man på det men inte längre. Fast nu jävlar, full gång igen!

Idag blir nog en tråkig dag det med. Är fan inte sugen på att göra något heller! Får se vad det blir. Är ensam hemma iallafall. Pappa och hunden drog till Stockholm för att hälsa på Emma och Jocke. Skulle fan ha följt med känner jag. Men jag får väl åka nån helg nu framöver. Ganska snart iallafall! Ska äta mat med mamma ikväll, hoppas på nått gott. Men det blir det säkert!

Bloggar nog lite senare idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0