Back in the days

Dom på idol är allt för sköna!

Första dagen i skolan denna vecka. Blev även den sista! Lärare är borta och så tar dom bort lektioner så vi slipper åka dit. Har en lektion imorgon men missar den eftersom jag ska till tandläkaren 09.00. Tandställningen där uppe har ju släppt på ena sidan. Sticker rakt ut i munnen och är extremt mycke ivägen när jag äter. Får se om dom kan fixa det här i heby annars får jag väl en tid på direkten så det bara är att hoppa på bussen till Uppsala. Hoppas hoppas hoppas att dom fixar det här i heby.

Nästa vecka är det jobb 2 dagar som står på schemat. 2 dagar i skolan pch sen ledig på fredagen. Skolan känns bra jävla soft nu alltså. Men det varar väl inte så länge skulle jag kunna tro. Matte prov på torsdag. Kör nog halva skulle jag tro. KAn behöva plugga på det andra mer eftersom jag vart ganska mycke sjuk.

Nej nu blir det fortsättningen av idol.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0