8

Idag är första gången som jag har känt mig smart på ett matteprov.. det är fan pinsamt. Menmen det gick ju bra så ska inte klaga på en massa annat skit. Skönt det iallafall. Fick också reda på att vi ska få en ny svenskalärare nästa vecka. SOFT! Hatar Kersti... bara skär i ögonen när hon pratar. Tack vare det så slapp jag läxa i svenska nästa vecka. Så nu har jag bara några uppgifter i matten och sen lite engelska. Började lite på matten idag så det inte är så mycket.. Hut skönt som helst.

Om en liten stund nu så ska jag börja fixa mig för vi ska in på föräldramöte. Blir till att sitta och snacka skit med Vera, GILLAR :D haha! Så jävla kul man kan ha alltså.. Nej men vi hörs senare ikväll om jag har ork. Borde jag väl ha eftersom jag är ledig imorgon.


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0