Många hästar är det men lite mindre ändå

Alltså mina dagar.. det finns inge värre. Bussarna gör mig helt jävla tokig. Klockan kan ju inte gå rätt för dom. Jävla cp huvud. Turkar som kör också. Tycker synd om dom eftersom dom får så mycket skit av mig. Fast nej det tycker jag inte. Så jävla rätt åt dom.

Today I försov mig med flit för att slippa vara där så länge. Kommer dit och Carry är borta. Så jag går till målar verkstan för att börja men den är låst. In igen och kollar. Ingen Carry. Sätter mig i soffan och väntar men han kommer aldrig.. började städa lite och då dyker han upp. Frågar vart jag har varit och jag förklarar att klockan inte ringde så jag försov mig ;) i slutet av skoldagen får jag reda på att jag måste jobba igen ännu mer på jullovet. HUR JÄVLA BRA KAN DET GÅ FÖR MIG?!?!?!?!?!?!?!? Dom kan ju bara glömma att jag kommer vara där. Har jobbat det här lovet det får fan räcka. Skiter i vad dom säger. Har iallafall mamma och pappa på min sida så. Vi får se hur det blir med det där. Förhoppningsvis så glömmer Calle bort det. Efter skolan bar det in till U-town för lite shopping med Viran. Köpte min efterlängtade klocka!!! Och lite annat smått och gott. Min kropp är helt slut och imorgon ska den upp klockan 7 och jobba igen. GO! Sömn kan behövas.

Godnatt gott folk

Memories...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0