tjugoandra i femte tvåtusentio

Fortsättning från igår...

Som sagt. Hade studiedag igår för nya sjuorna var uppe och titta. Jag vaknade tjugo i 8 för att Cattis står och smäller skit hårt på dörren, och då menar jag verkligen hårt! Blev skit rädd. Klev upp påklädd så det var bara att sätta sig på moppen och rulla hemåt. Kom hem och hoppa direkt in i duschen. Packade ihop alla saker. Sen hann jag sitta lite och titta på VAKNA med the Voice. Tycker det är as bra. Vet inte varför men det är det som står på varje morgon. Iallafall... Emma kom upp tog en macka sen sprang hon och hämta bilen hos pappa för hon skulle köra in mig och mamma in till Sala. Där hämtade vi hyrbilen mamma hyrt. Seriöst så var det den minsta bil jag sett tror jag. Fanns ingen plats att ställa allt bagage. Det fick stå i baksätet alltihop nästan. Vi kom iväg med allt iallafall. På vägen stanna vi och titta på skor till mig som jag ska ha på skolavslutningen men hittade inget. Får ta med mig nån in till Uppsala nån dag i veckan nu. Sen stanna vi på ica maxi och handla lite mat sen på kvällen mös vi bara. Nu vart allt cp men jag är trött och vet inte riktigt vad jag skrev igår. Ni vet lite vad som hände iallafall.

Idag vaknade jag upp av att mamma lade sin arm rakt i ansiktet på mig. Hon gav igen bara för att jag jämt brukar lägga min arm i hennes ansikte tydligen. Kan inte rå för att jag brer ut mig över sängarna. Gick upp och åt frukost med mamma medans hon löste melodikrysset. Börjar tycka det är ganska roligt nu. Mycket gammal och modern musik! Efter det gjorde vi oss i ordning och åkte och shoppa lite. Jag köpte 3 par trosor och en tröja. Sen handla vi grillmat :D haha. Hem snabbt, in och slå på TV:n för det var semifinal i hockeyn. Första gången nånsin blir jag arg och typ skriker för mig själv när jag ser skiten. För det första fattar jag inte hur Bengan kan ta Time Out när det bara är 15 sekunder kvar och Tjeckien har pucken på deras sida. 8 fucking jävla sekunder från final!!! Så jävla irriterande. Jag fick seriöst damp. Sprang ut på gården och slängde ner svenska flaggan på marken och trampa på den, HAHA! Tror jag har nån damp syndrom så ofta som jag dampar på allting. Mamma stog bara och garva åt mig medans hon klippte gräset. Där gav hon igen igen. För jag stog och skratta som fan åt henne för hon fick inte igång gräsklipparen. Hon fyllde på bensin, olja och jag vet inte allt hon gjorde men mycket var det iallafall! Hon har stora blåmärken på ena handen och ett vid knäskålen. Ni skulle sett hur hon höll på.. sötnosen. Så som hon kämpat var hon värd den goda grillmaten vi åt idag ;) och vem var inte grillmästarn då? JAG. Gjorde Tzatziki också. Det ni! Det vart så himla gott. Sen efter det blev det godispåsen, cola och film. Fast mamma böt över till speedway hela tiden. Nån bröt armen och nån som blev diskad osv. Mamma blir så jävla insatt och typ skriker när dom kommer nära varann ochh vurpar. Yeah! Grillmaaaaaaaster!

Är glad för att jag har den kontakt jag har med dig mamma. Även om vi bråkar lite då och då så är det inte du som gör fel. Det är jag, och det är verkligen inte mening att det ska bli som det blir. Du ska inte lida över att jag gör skitsaker hela tiden. Jag älskar att umgås med dig. Det är ett av det bästa som finns! Jag älskar dig Mamma (mia) ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0