Trevligt

Kan bara börja med att idag är det våffeldagen :D mums!


Har precis kommit ur duschen. Helt sjukt hur man kan stå där hur länge som helst. Så jäkla skönt! Men nu är det mer plugg som gäller. Har ju mitt SO prov imorgon. Men först ska jag blogga lite för det har jag ju inte gjort på ett tag nu känns det som. Det har hänt mycket under tiden. Har gjort klart alla nationella prov i svenska, och vi är nästan klar med alla i engelskan. Har bara det muntliga kvar. Min engelska uppsats gick inte så bra. Tycker det var svåra alternativ. Eller dom är inte så svara men dom ska göra det så jävla komplicerat. Onödigt! Men jag skriv så gott som jag kunde och det får duga.

Imorn kommer lappen upp på vägen där det står vilka som blivit nominerade till novell tävlingen. Tycker det är sjukt dåligt att vissa fått reda på det och vissa inte. Aja, ska bli kul och se vilka losers som blivit nominerade ( viran ). Sopan som inte ens kommer ihåg vad sin rubrik va ;) Sen slår jag vad om att Wessberg blivit det eftersom hon också är en loser! haha nej :)

Men nu räcker det med bloggning för idag! Måste fortsätta plugga SO. Ska försöka blogga lite imorgon kväll också!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0