FREDAG

Friday today! :D

Gjorde SO provet idag. Skönt att ha det över måste jag säga. Näst sista lektionen hade vi idrott. Eftersom jag har en inflammtion i ljumsken så får jag träna rygg/mage varje gång. Men inte idag. Då sa han att jag skulle träna armar. Min starka sida (y) Joel gick och hämta stången och sen visa han några ställningar, säger man så? Skitsamma. Det var iallafall 69 olika som jag skulle göra. Den var för biceps, den för triceps, den för bröst och axlar osv. Många iallafall. En var att man skulle ut med baken, ner med magen, svanka i ryggen och ja. Hade jag sett nån som stog så skulle jag tro den var dum i huvudet!

Nu ska jag färga håret på mamma sen blir det ett glas cola med godis framför tv:n. GILLA!


Ungefär sådär såg det ut, fast värre!

Kommentarer
Postat av: Wessberg

Fyfan vilken fin bild! Skicka!

2010-03-31 @ 22:54:04
URL: http://thewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0