Lite damp

Idag är det onsdag. Om 2,5 timme blir det furuvik med alla nior ♥ det är det sista vi gör tillsammans. Jag trodde inte det här skulle hända mig men jag börjar få ångest inför fredag. Vill inte lämna alla underbara människor!

Aja, nu ska jag fixa lite sen ska jag dra hem till Agnes & Alva. Ska sällskapa lite med dom innan vi drar ner till skolan.

UNT fittorna har förstört min morgon kan jag bara säga. Dom tog bilder igår och frågade hur gammal jag var och vad jag hette. Idag när mamma ringer skrattar hon och säger åt mig att kolla på UNT.se. När jag kommer in får jag se att dom skrivit Emma Larsson. Sjukt irriterande. Ännu mer irriterande eftersom jag blir kallad Emma 24/7. Nej nu skiter jag i dom och sätter på musik på högsta volym och taggar för en mysig bussresa ;)


Sometimes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0