IMORGON/GODNATT

Jag kom på en sak idag. Idag kunde jag blivit världens lyckligaste person.. men vet ni vad? JAG ÄR REDAN DE!!!

Imorgon är det skolavslutning som gäller. Jag ska försöka hålla tårarna inne. Det har jag gjort i 2 dagar nu och det har ju gått som det gått. Jag har iallafall målat klart naglar, duschat, rakat benen och smort in hela mig. Skönt. Nu är det bara på med klänningen och fixa håret. Fast jag vet inte hur jag ska ha det. Blir väl att et hänger rakt ner som vanligt. Men jag ska försöka komma på nått bra.
Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon. En sak bara..

9a, jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte på dig idag

2010-06-11 @ 01:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0