Slow

HOLLAND = guld <3 Dagarna bara flyger iväg nu känns det som. Dom sista dagarna har spenderats inne för jag har bränt sönder mig totalt. Skapligt svårt att sova. Igår var jag ute och gick med bästa JP och Joel. Var skoj. Men märker att jag är väldigt efter i vad som händer med allt och alla. Jag trodde fan jag visste ganska mycket men tydligen inte! På fredag ska jag åka och shoppa med JP och jag längtar som en tok till de! Sen på kvällen kanske jag hänger med till östa. Får se helt enkelt. Nu ska jag ta och kolla på lite sex and the city för sen är det sovdags. Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: elvira

Jag tycker inte du borde ta ut vinsten i förväg...

2010-07-08 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0