Prick

Min första vecka som städtant är över och det gick jättebra. Tycker bara det är lite tråkigt när gamla gubbar står och tittar på och samtidigt säger att jag är deras lilla städerska. Det känns lite sådär faktiskt. Jag ska inte klaga för det är hur bra betalt som helst! Blir klar på 2 dagar... Suveränt. Min bloggning kommer få lida ett tag för mamma har datan uppe i stugan så det får bli som det blir. Jag har nog en egen på rummet snart. Både bärbar och vanlig ;) Den här veckan har vart sjukt bra. Kanon väder nästan varenda dag. Förutom igår och idag. Fast solen kikade fram lite på kvällen. Efter mitt jobb har jag försökt sola så mycket som möjligt eftersom jag inte lyckats få nån färg alls. Nu har jag fått lite på magen och sen har jag fått lite fler fräknar... Aja, här om dagen när jag låg och sola fick jag lite idéer som jag ska göra i mitt rum. Kommer bli hur fint som helst! Jag hoppas det blir klart till hösten iallafall. Ser så ut. Nu ska jag försöka sova medans jag lyssnar på min nya favorit låt. NÄR VI TVÅ BLIR EN <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0