FREDAG

JP'S OCH MIN DAG !

I fredags åkte jag och JP in till uppsala med 9 bussen för lite Var tvungen att hitta nått fint att ha på Eve's 20års fest. När vi kom in gick vi runt och titta lite sen gick vi till Cupido för båda var jättehungriga eftersom vin inte ätit någon frukost. Jag åt en god sallad och JP också. Efter det började shoppingen. JP hittade en massa och jag hittade inte ett skit. Jag hittade en kjol tillslut som jag senare hade på festen. Hittade också en klänning på rea men den var genomskinlig märkte jag sen. Dagen var bra. Kändes som den gamla tiden. Du är bäst och jag älskar dig JP, har alltid gjort!

I tisdags åkte jag och Emma upp till mamma som är i stugan. Gordon fick också åka med. Vi har mest varit ute och haft det mysigt. Jag har bränt mig igen (y) förstog att jag skulle göra de eftersom jag glömde solskyddet. Vi var också ner till Dalälven och bada lite. Kallt och strömt så in i helvete. Men det vart skönt efter ett tag. Gordon den sötnosen såg så söt ut när han satt där i vattnet och kolla på mig och Emma. Emma åkte hem i torsdags kväll för hon skulle jobba på fredagen. Jag skulle också åkt då men jag ville vara kvar en stund med mamma. Så i lördags morgon bestämde jag mig för att bjuda henne på Rhapsody in rock. Det är ju sista året dom fick vara i Dalhalla, så tyckte vi kunde åka på de eftersom hon brukar titta på det där. Från början har inte jag gillat det där men när man var där och såg allt live var det grymt!!! Med alla fyrverkerier som sköts upp ovanför vattnet i mörkret. Det går inte att förklara hur sjukt bra det var, så tror jag slutar försöka nu.

Nu taggar jag om för snart bär det dit igen för att se THE BASEBALLS!!!!!

Nu ska jag börja packa ihop lite för ikväll bär det av mot Heby. Ser inte fram emot den här veckan. Kommer vara jobb varenda dag! Men sen är jag ledig. Imorn blir det att träffa Frida som kommit hem från Turkiet :) + att jag längtar till nästa sommar! puuusssss


Kommentarer
Postat av: Lova

så blått vatten ;) härligt !

2010-07-29 @ 19:03:04
URL: http://lowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0