Torsdag

- Life is too short so take the time and appreciate.

Nyss varit och gymmat med mamma. Har insett hur jävla svag jag är. Det är fan pinsamt. En 5-åring är starkare.. Men jag ska ju träna som fan nu så jag blir stark. Har ätit en sallad nu. Känner att mitt nyttiga liv funkar (förutom med malin). Nej. Det funkar inte när jag är själv heller. Åt godis när jag var i Östhammar. Så hon klarar sig nog bättre än mig skulle jag tro.

Som sagt.. Åkte till Östhammar i måndags. Gymmade tidigt på morgonen, sen hem och duscha snabbt och sedan vidare med bussen in till Uppsala. Var tvungen att vänta en timme på Östhammar bussen så gick på stan lite med mamma. Hittade min gamla parfym!! Har letat som fan. Dom ska typ ta bort den så jag köpte två st. Älskar den parfymen! Aja, Tog bussen som sagt till Östhammar. Cattis mötte oss där sen gick vi hem till dom. Satt oss och prata lite för vi kunde inte äta än eftersom Johan var påväg hem från jobbet i Stockholm, Tuva va hos farmor och Philip var ute och lekte " herren på täppan " med sina kompisar. Hade lust och springa dit. Tyckte ju den leken var as rolig när man var liten. Men jag visste inte var dom var sen är dom typ några år mindre så nej. Dom kom hem efter ett tag iallafall så då blev det mat. Fick chilli con carle (vet fan inte hur det stavas). Majs och böner.. det godaste jag vet! Cattis fick nå skratt anfall när hon fick se mig plocka ur allt. Men vem tycker om vita bönor? Inte majs heller.. Usch! Sov kvar där en natt. Tuva fick sminka mig. Bliv ju skitsnyggt. Bilder kommer sen kanske.

Aha, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska ner och ta kort på PC-tjänst. Ska tvinga med mamma för jag vågar inte gå dit själv. Ska också ner och titta på tapeter till mitt nya rum. Måste hitta några snygga för dom som är nu är äckliga. Det här vart ett långt och tråkigt inlägg.. Ska ner och köpa vindruvor nu! Hörde du de Malin? ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan you know!

Hahah de är häärligt belliz! :DD

2010-01-07 @ 20:14:43
URL: http://lisapeettersson.blogspot.com
Postat av: Mallan you know!

Hahah de är häärligt belliz! :DD

2010-01-07 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0