2/1-10

Nytt år - nya möjligheter.

Längesen jag skrev nått. Men har inte orkat. Lovet har gått för fort, är bara en vecka och lite till kvar sen börjar skiten.. men men, bara ett halvår kvar nu. Det blir bra. Mina betyg ska bli bättre som sagt.

Nyår hade ju sina bra och dåliga stunder. Hamna på fest i sala hos Doder. Lite stelt i början men det lossna ganska snabbt. Satt och mös mycket i soffan. Fick lära mig ganska mycket om judar.. haha! Hade kul iallafall, kommer inte ihåg alla som var där men. Lite innan tolv drog vi oss till torget. Trodde de skulle vara mer folk där men de var bara fjortisar typ. Drog hem runt halv ett.

Har glömt bort vad jag gjort hela veckan.
Igår vart det typ film hemma hos Alva med Malin. Kollade på nån "drama", malin grät och jag skrattade. Kunde verkligen inte gråta. Var inte en sån film. Lite sorgligt var den men inte så man gråter.
Ikväll mötte jag upp Malin och Jp på ica. Köpte massa frukt och sån gott. Gick hem och kollade på My sisters keeper. Älskar filmen. Gråter till den varje gång jag ser den. Men inte idag. Då skrattade jag. Måste va nått med Malin.. skrattar när hon gråter. Skulle jag kolla nu skulle jag gråta hur jävla mycket som helst. Efter den filmen drog vi ner till ica och köte ännu mer frukt för de tog slut. Sedan satt vi på The grudge 3. Tredje gången jag såg den och nu är den inte ett dugg läskig. Jo, jag röck en gång. Visste vad som skulle hända men blev ända rädd. Nu tycker jag bara hon ser konstig ut. Då är ettan mycket läskigare och The ring ännu läskigare. Aja, nu blir det bara långtråkig att läsa det här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahah! " massa frrukt ".. klockren ;)

2010-01-03 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0