Bara för att jag är cool och fortsätter att blogga

Som sagt.. rubriken talar för sig själv!

Nu var det ett tag sen man blogga. Orkar egentligen inte men kan ju inte svika ALLA mina läsare, haha! Klockren som man är. Just nu sitter man med massa kartonger runt sig och väntar på att få flytta in i nya rummet. Lasse håller på och tapetserar det. Kommer bli så snyggt. Sen ska en ny tv in på väggen. Så då blir allt perfekt!

Vart flytt igår då. Gick första lektionen sen sprang man hem och hjälpte till. Flöt ju på ganska bra, och jag är ju ganska stark om jag får säga det själv ;) typ biff lr nått? Aja, sov hur jävla skönt som helst i natt. Ont i kropp och rygg efter allt bärande.

Fredag♥

Nej nu ska jag kila och kolla hur det går med mitt rum. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elvira med stor E ;)

you are back ! ;)

2010-02-02 @ 20:42:43
Postat av: Wessberg

My babe is back! :D

2010-02-02 @ 22:13:33
URL: http://thewessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0