Onsdag

Tiden bara rullar iväg! Imorgon åker jag hem till lilla heby. Då måste jag åka och hämta min mobil som har vart på lagning. Skulle ha köpt kamera också men hittar ingen och jag har inte råd. Kommer väl inte ha det sen heller. Får helt enkelt önska mig en i julklapp. Jag vill ha min gamla kamera!

Igår var mamma och jag som sagt in till Rättvik och kolla på crusingen (stavning?). Tycker inte det var nå speciellt. Mest massa kärringar som kommit in i 40-års kris. Sitter och super och typ raggar på allt och alla. Ska inte prata om kläderna dom hade. Såg nästan horigt ut tycker jag.. Sen finns det dom där familjerna som lever in i de. Dom tar på sig riktiga 50-tals kläder och åker runt med bilen. Det är dom det är roligt att titta på. (och alla små töntar som ligger och spyr vid 8). Annars var väl allt mysigt.

Ikväll blir det mys med mamma. Ska börja grilla nu och så blir det en god sallad till de. Sen blir det rabarberpaj och vaniljsås efter det. Skriver kanske ikväll igen. Hörs!


Kommentarer
Postat av: agnes

HAHA det är nästan som Power Meet, fast det verkar nästan värre. Fast jag stannade inte så sen ute då, och tänkte inte så mycket på bilarna men det är drag som fan ju ;) Hoppas ni hade det bra!

2010-08-07 @ 13:25:12
URL: http://agnesfrandsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0