Tueeeeesday

Skoolan idag. Hade No prov första timmen. Gick väl sådär antar jag. Resten av dagen var soft typ. Efter skolan gick jag, Malin och Jp hem till mor och hämta datan sen vidare hem till pappa. Malin skulle titta på kläder till valborg men hon hitta inget eftersom mina kläder är ruttna. Jag vet inte vad jag ska ha på mig längre. Det jag tänkte är inte bra. Eftersom det kommer vara ganska kallt på kvällen. Vi får se hur det blir med den saken.

Imorn är det idrott första timmen. Ska ut och springa 3 km. Precis vad jag behöver just nu. Senare på kvällen är det Haif FFFFFF match mot Vittinge. Ska väl ner och kika lite. Sen på torsdag är det a-lags match och då ska man stå i kafeterian!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta moppen till skolan lr om jag skippar de ;) Aja, ska fortsätta titta på simpsons och skriva lite på So:n. Puuuuuuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0