Skräck är mys

Dagen har spenderats med bästaste malliizz och jipiizz. Träffades vid ica, köpte Loka och dumle klubbor. Sen åkte vi på mobbarna hem till Malin. Satt där och lyssna på musik och dom planerade lite inför sommarn. Ner igen på heby och skolan. Malin och Jp körde runt och slira i gruset. Har en film på de när jojo failar. HAHA, skön tjej. Malin och jag åkte vidare till picasso och åt lite medans jojo åkte hem och käka med familjen. Träffades på ica igen sen och hyrde en skräck film och köpte mer godis. Hem igen till malin och börja tjocka med film. Jp stack ganska snabbt så det blev bara jag och Malin kvar i friggan. Filmen hette paranormal activity och var hur läskig som helst tycker jag! Fick panik och verkligen skrek i slutet av filmen. Så jävla rädd jag var. Skulle tända lampan och den funkade ju inte såklart. Slutade med att Malin fick ringa Lisa och be henne och Moa komma ut och hämta oss. Aja, hade en rolig dag måste jag säga. Älskar er!

Nu ska jag ladda in lite musik i mobilen sen blir det sovdags för imorn är det skola igen. På tisdag är det NO prov så blir till att plugga massa massa massa imorn efter skolan! Puuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0