LOOKING BACK ON WHERE WE FIRST MET

Måste bara börja med att Frida Johansson är den skönaste människa jag vet!

Blev väckt 20 över 11 imorse av mor min. Gick upp och åt frukost med henne. Satt och värmde mig lite vid elementet eftersom det är så jäkla kallt här uppe. Senare på dagen blev det Leksand. Hittade en tjocktröja som jag ångrade att jag inte köpte. Får åka in sen nån gång och köpa den för jag  måste verkligen ha den. Den såg så himla skön ut! Åkte vidare och kolla lite på Claes Ohlsson. Mamma köpte gummi till sina stavar, haha. Sen in på Rätt Pris och handla lite mat till kvällen. Käkade Kött med strips och tzatsiki. Mums!

Nu sitter vi framför TV:n och myser. Ska börja titta på en film och äta godis. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida johansson!!!

Du är oxå skön gullet ;)

2010-04-17 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0