Torsdag

Nu är alla prov för den här veckan gjorda. Nu är de bara NO provet kvar sen är de slut! Ska bli så jäkla skönt med lov i 3 veckor. Kan behövas innan den långa vårterminen kommer. Nu börjar de närma sig till gymnasievalet också. Vet inte alls vad jag vill. Vad ska man välja då liksom.. Ska försöka komma fram till nått bra sen hålla mig till det.

Imorn är det fredag och de är soft. Slutar tio i tolv vilket är soft de också. Sen blir de åbagarn med Wessberg. Soft. Får se om de blir lika mycket snack som de brukar bli. Vilket vi gillar! Jag har egentligen inget att skriva. Är alldeles för lat för de. Men är tuff och gör de ändå.

Juste, igår var jag i badhuset med bästaste jp. Låg mest i baby-poolen och prata massa. Upskattas. Du ska veta att allt du gör betyder hur mycket som helst. Att du är där när behöver prata och allt. Ja älskar dig.
 
Nu ska jag fundera på min framtid.


Kommentarer
Postat av: jp

älskar dig också, det vet du ♥!

2009-12-06 @ 16:50:14
URL: http://jjohannapetterssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0