Söndag

Nu är de 2 veckor kvar i skolan bara. Sista provet är imorn. På fredag sätts betygen. Kommer inte vara nöjd med mina men dom duger att söka med. Sen i vår blir det att plugga stenhårt. Kan inte fatta att de bara är ett halvår kvar. Sen lämnar vi Heby skola och alla lärare. Kommer bli tråkigt men ändå skönt. Imorn är de övning i kyrkan sista lektionen. Får se om jag kan vara med. Har blivit sjuk. Men de kanske går ändå. Vi provar!

På tisdag ska jag åka till ösby och kolla på byggprogrammet. Och på torsdag ska typ alla nior till Boland och kolla, men jag och Tara följer inte med. Stannar kvar i heby och har slöjd istället :D
Juste, på onsdag ska jag och Jp stå i kafeterian. Soft.

Nu ska jag fortsätta mysa med mamma framför bingolotto med glass. Älskar glass när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0